Han tappar sitt fina hår!


Jag märkte det igår, när jag såg att min tröja var full med små små ljusa hårstrån. Sen fick jag rolla insindan av Sixtens mössa när vi varit ute :) Synd på hans urgulliga kalufs!





Vi var på bvc i förmiddags, tyvärr var vår ordinarie sjuk men vi fick träffa en annan trevlig tant som vägde och mätte min lille påg. 58,5cm har Sixten vuxit till! Och det anade jag, har redan fått rensa bort lite kläder i strl56 :) Och 300gram hade han ökat sen förra veckan. Allt går smooth!

Idag skulle egentligen Therése kommit hit med Samuel, men hon har fått halsfluss stackaren :( Så jag och Sixten får roa oss på egen hand. Just nu sover han sött i våra sängar. Det är lite kyligt här hemma idag, så han ligger så gulligt nerbäddad. Åh han är världens finaste!

Hoppas det slutat regna sen när vi ska ut och hämta Olof på dagis om ett par timmar. Har inte lust att bli lika blöt en gång till!!

Nu ska käka lunch, repris från igår: min bulgursallad!

Kommentarer
Postat av: Mormor

ytterligare en fin outfit! Så stor han har blivit och så vaken. Är det inte ett litet leende som spelar på hans läppar?

2011-05-17 @ 17:14:34
Postat av: Mormor

Tänk att den lille älsklingen snart blir en månad!

2011-05-18 @ 11:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0