Hemma igen!


I fredags körde vi till Olofström direkt efter frukost. Vi skulle fira Marcus brors student/bal, samt tidig morsdag igår. Olof såg mycket fram emot att träffa sina kusiner, och tjatade om Tuva, Calle och Nouva hela tiden :) Vi hade lite otur med regn (correction: ÖSREGN) när Robert skulle in på sin bal. Haha, jag skrev VI, men givetvis var det ju mest synd om studenterna i sina finkläder. Men vi blev rejält blöta vi med :)

Olof hade humöret på topp iallafall, trots ösregn. Här står han och pratar med Nouva:



Robert, uppklädd till från topp till tå!



I lördags var vi ute en stund i farmor och farfars trädgård för att bli av med lite spring i benen.







Sixten fick jättefina presenter av sina fastrar med familj.

Detta gulliga set av Malin:



Och dessa härliga kläder av Elin:



Vi lämnade Olofström i morse efter frukost, så vi skulle komma hem tidigt. Skönt att kunna plocka lite i lugn och ro, packa upp, ladda tvättmaskinen. Marcus badar Olof, Sixten sover och jag surfar lite. Ska alldeles strax damma över lite och köra ett varv med dammsugaren, och sen hopp in i duschen. Sen ska vi iväg igen ju! I eftermiddag kör vi till min farmor för att äta smörgåstårta och fira morsdag :) Jag och mina syskon har köpt ***** till vår mamma! (ja jag kan ju inte skriva ut vad det är, mamma är ju bloggens mest flitigaste läsare!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Flitig var ordet!



Tack för presenten, ser fram emot att vara tillsammans med mina barn under en kväll!



Kram

2011-05-29 @ 19:34:17
Postat av: Farmor Agneta

Vad roligt att få rå om er i några dagar. Tyvärr så jobbade jag, men vi träffades ju på kvällen. Men vi syns ju snart. Kram på er:)

2011-05-29 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0