Idag är jag lite trött


fast ändå pigg faktiskt. Sixten ville amma ungefär varannan timme inatt, så jag har inte fått den här djupsömnen. Och så har Olof vaknat ett par gånge och skrikit på mamma. Fast han har sovit när jag väl kommit in till honom. Stackaren har väl drömt något. Och under allt detta ligger maken bredvid mig i sängen och SOVER :) Ajja, skönt för honom ju. Hade varit meningslöst om han också skulle vaknat varje gång Sixten skulle ammas ju!

Idag packar jag in mig och Sixten i bilen och kör till Malmö. Får ju göra det där obligatoriska "visa-upp-min-fantastiska-bebis"-besöket :)

Olof hjärtat ligger och myser i soffan!



Har förresten fått hem papper från skatteverket med Sixtens personnummer, så nu finns han även "på riktigt" :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Godmorgon, mormors älskling!

2011-05-03 @ 08:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0