jag vet jag vet!


Usch så dåligt av mig att inte uppdatera igår! Men dagen gick i ett i ett. Jag och Sixten hade turen att ha bilen igår, så vi var iväg under tiden Olof var på dagis! Vi körde till Christine i Malmö och fikade och pladdrade lite :) Nice!

Olof är frisk igen. Min egna teori om varför han hade feber i måndags, är tandsprickning. Har följt utvecklingen av hans kindtänder ett bra tag nu, och i måndagskväll såg jag att de spruckit igenom på båda sidorna där nere i munnen. Måste vara högst smärtsamt, och det kan ju orsaka feber har man hört och läst. Kan också förklara varför han knappt åt något varken måndag eller tisdag. Men det konstiga är ju dock att han inte klagat på att ha ont i munnen..

I tisdags hade vi besök av pärona. Olof tyckte det var jätteroligt att mormor och morfar skulle komma, och han stod länge länge i fönstret och spanade efter mormor. Lite presenter fick pågarna, som mormor köpt med sig hem från sin skolresa i Polen. Sixten fick två bodies, som jag faktiskt inte har fotat! Olof fick en Rorri-tröja, som genast skulle provas såklart! Och en Nalle Puh-flaska





Mormor lyckades också locka fram det första lilla svarsleendet från Sixten!





Sen blev Sixten så trött efter allt garvande, så han slocknade hos pappa i soffan. Pappan ser ut att kunna slockna när som helst han med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0