Lite fina bilder




Den gulliga Musse Pigg-hoodien har Sixten fått av sin gammelfarmor (dvs min farmor). Visst är den fin?? Jag hade lagt den i en annan låda i byrån, den lådan jag lagt de kläder som Sixten fått i present men som fortfarande är för stora. Men så igår, så kräktes han i sin andra jacka, och då kom jag på Musse Pigg-dressen! (kom med ett par byxor också..) Den är strl 62, satt väl liite stort, men fungerade utmärkt!



En röd-vit-randig body idag, en av Olofs gamla bodies. Han har även röd-vit-randiga strumpor från Polarn o Pyret. NEJ, inte som jag köpt (tycker dom tar lite väl överpris för bebisstrumpor), men vi fick ett par i en av gratisväskorna från BB :)



I eftermiddag kommer Christine hit! Olof kommer bli överlycklig. Och så ska vi mumsa tacos!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så söt!

2011-05-18 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0