Mamma och Olof


Tog lite bilder på en tramsig Olof :) (hrm ja och en tramsig mamma..)









Vad gjorde lillebror under tiden då?



Kolla in vad jag smaskar på till kvällsmat. Nej, det är Inte kalaspuffar och det är Inte ostmackor med o'boy (tyvärr!!). Fast detta var minst lika gott måste jag erkänna :) (och nyttigare!)

Mango, banan, hallon och äpple.



Idag var jag och Sixten och hälsade på på mitt jobb. Det var kul att visa upp honom, han låg och tittade storögt i vagnen hela tiden, vilket gjorde det ännu mer roligare ju! Fick en present också och massa "vi saknar dig". Det var roligt att höra :) Sen mötte vi upp med Christine en kortis innan hon började jobba. Och sen blev det till att köra hem för lite lunch och vila.

Imorgon kommer Maria hit!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Tramsighet ligger i generna och är en mycket bra egenskap!

Hälsa Maria...

2011-05-03 @ 21:24:40
Postat av: Christine

Ni är så fina! <3

2011-05-03 @ 21:40:52
Postat av: Christine

Ni är så fina! <3

2011-05-03 @ 21:41:30
Postat av: Mormor

Jättefina!



Kramar från en tramsig mamma/mormor

2011-05-04 @ 08:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0