Mamma och Sixten


är ensamma hemma. Marcus fick ett ryck och klädde på sig och Olof körde iväg för en stund sedan. Det finns tydligen en hel drös med temalekplatser utspridda i Malmö (vi var ju i safariparken för ett par veckor sen), och idag ska pojkarna checka läget på en musiklekplats. Spännande! Det märks att det var några år sen jag gick ut grundskolan.. denna musiklekplats ligger nämligen precis bakom min mellan- och höstadieskola! På min tid var det bara en sliten gräsmatta där vi spelade brännboll på utomhusgympan. Ska bli kul att höra hur det var där!

Så jag är hemma med min minsting alltså. Mysigt :) Och viktigt för Olof såklart att få 100% uppmärksamhet lite då och då. Vilket är väääldigt svårt när man är hemma själv med båda barnen.

Tror jag se om Sixten vill ha lite käk nu, och sen klä på oss och gå ut en sväng i solen.




Kommentarer
Postat av: Mormor

Viktigt med egentid för liten påg och stor påg. Gud vad söt han är, lille Sixten. Snygg outfit! Undra vem som besitter denna goda smak?



Ses i morgon, längtar

2011-05-07 @ 15:23:53
Postat av: Mamma

Du har skämt bort mig med uppdateringar varje dag...

2011-05-08 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0