Trevlig kväll!


Har lite fina bilder från gårdagen! Vi åt smaskens god grillmiddag, följt av smaskens god smulpaj med rabarber och sen blev det lite eurovision på det! Jag och Sixten körde hem vid tio-tiden, efter ha skjutsat Christine först såklart! Olof blev kvar hos mormor och mös. (han sov till tjugo över åtta i morse, fick jag höra från mamma förut!!). Själv gick man ju upp klockan nio. NÄR hände DET senast?? Väldigt skönt iallafall. Kan ju lägga till att Sixten fortfarande sover..

Vad som händer idag, vet jag inte. Skönt va? Vi ska ju hämta hem pågen såklart! Men det väntar vi nog med ett par timmar, så mormor får lite tid med honom först :) Blir väl till att dra över med dammtrasan och köra ett varv med dammsugaren. Eller så spar jag det roliga till imorgon. Risken är tydligen rätt stor (vädermässigt) att vi blir fast inomhus imorgon, jag och pågarna.

Lite pictures:

Olof fick en "riktig" keps av morfar igår. Marcus svar på det var att nu måste han verkligen köpa en "riktig" keps till Olof :) (översättning: fel lag..)



Tröjan fick Olof också igår. Pippi :)



Christine och Olof gör peace-tecknet. Om ni undrar alltså :)



Sixten hos mormor



Fin bild!



Olofs första chips och dipp. Eller chips och sås, som han själv uttryckte det :) Klart Olof också skulle få smaka när vi andra festade loss framför eurovision. Fast mest doppade han bara chipset och slickade på det!



Olof delade gärna med sig till Johan också :)



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Väldigt trevlig kväll och en mycket trevlig förmiddag. Har precis kommit hem från en promenad där vi mellanlandade hos Johan på Ica Maxi. Vi fikar med nyköpta frallor och sedan ska hjärtegrynet sova!



Ses sen!

2011-05-15 @ 12:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0