Vad hände med lille pågen?


Märklig förmiddag. Allt var som vanligt i morse. Olof var lika solskens-sprallig och snackig som vanligt. Vi har en hantverkare här hemma idag som pillar med vatten rör och annat, Olof pratade glatt på om bilar och bussar med honom :

Vid halvelva-tiden säger Olof att han är hungrig, äter nästan ett helt äpple. Vi leker vidare och läser lite böcker när jag ammar. Helt plötsligt säger han att han har ont i magen, att han vill byta tröja. Märkligt? Ja. Sen säger han att han är hungrig, så jag fixar fram lunch, men då vill han absolut inte ha någonting. Säger bara att han vill vila. Och det är verkligen nånting som INTE vanligen kommer ur Olofs mun.

Sagt och gjort, vi går in på Olofs rum. Jag rullar ner persienner, Olof kryper självmant upp i sängen och ber om nappen, kryper ner under täcket. Och jag lovar, han somnade på under en minut! Stackare. Lite varm var han, men ingen feber. Får se hur det utvecklar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0