Wohoo!


Jag blev utvald att gratis få testa Findus Green Deli via www.Smartson.se Åh vad jag känner mig utvald, eller inte! Det visade sig att samtliga syskon (plus ett syskons fästman), som alla anmälde sig, också blev utvalda. Vad är oddsen? Eller är det relativt nytt fortfarande, så inte så många som anmälde sig? OCH gör jag mig en stor otänst nu genom att skriva detta här så alla mina hundratusentals läsare kommer anmäla sig till kommande kampanjer och sno min plats? Den som lever får se... Imorgon är det iallafall jag som går till affären och collectar en styck gratis Findus Green Deli!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Me too!

2011-05-17 @ 21:19:41
Postat av: Anna

Jag och mina latte polare kom oxå med så vet inte hur bra oddsen va. Kom med i få testa någon pizza också. Anmäl dig på libero o du få testa 9 st av de nya blöjorna visseligen nummer 4 men Sixten är väl snart i den vikt klassen?;) Nouva ha nummer 5 på dagen o 6 på natten.

2011-05-17 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0