Äntligen


Äntligen fick jag lite kärlek av min son när jag väckte honom i morse. Han har inte varit så snäll mot mig de senaste dagarna. När jag väckt honom på morgonen har han direkt blivit jättearg och sagt att "Nej pappa ska väcka mig!!!", och när jag då sagt att pappa inte är hemma, då blir det liv på honom kan jag säga..

Det är väl den där omtalade trotsen som visar sig nu kanske.. Det kombinerat med en svartsjuka som växer mot lillebror. Ska försöka att inte ta det FÖR personligt, all aggression Olof kastar mot mig. Men det börjar göra lite ont ändå. Som när jag säger något till honom, och han tvärvägrar. "Du ska lyda mig Olof". "NEJ det ska jag INTE". Ja, ni fattar..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Man trotsar oftast den/de man är tryggast med, för att man vet att oavsett allt trots så är jag älskad! Det är bara att härda ut och ta vara på de stunder han inte trotsar:)

2011-11-17 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0