Före och efter


Så här såg trädgården ut för en timme sen:



Under jobbets gång

 

Najsiga stövlar va?



Och klar!



Pust



Under tiden jag var ute, gick jag och formulerade ett härligt blogginlägg i huvudet om hur härligt och tacksamt trädgårdsarbete det är att kratta löv. Och JA, det var det verkligen. Jag funderade också över hur skonsamt det är för kroppen, inte särskilt tugnt heller.

(Efter en timme började det dock kännas lite i ryggen.)

Men tacksamt, ja! Man ser ju resultat direkt. Och så tycker jag det är rätt kul att göra små högar. Kratta rent runt om. Fick dock ge mig och inse till slut att varenda löv var det nog inte rimligt att få undan.

NU är trädgården höstfin!


Kommentarer
Postat av: elin

vad du liknar christine på den bilden!! Snygging!!

2011-11-02 @ 17:00:44
Postat av: Anna

Tack Elin! :)

2011-11-02 @ 17:42:27
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0