Igår


Ja igår blev det lite shopping! Jag, tillsammans med mamma och mina systrar, hade en heldag på Gekås i Ullared. Vi är inga jättefan av Ullared, tycker det är lite överskattat. Själv har jag bara varit där en gång tidigare, blev inte så imponerad då. Men igår hade vi verkligen jättekul! Inga köer in, inga köer ut. Men jisses va folk där var där inne! Inget som stressade mig, tyckte mer det var synd för det var svårt att riktigt titta på grejerna. Man nästan mest roffade åt sig sånt som verkade bra :)

Kommer visa lite i taget vad jag köpte. Har nämligen inte packat upp allt än, haha!

Inga köer in:      
                                                                      
 

Jag och Christine, redo för start!



Mycket jul. Såklart!



Christine och mamma botaniserar bland ljusstakarna



Söndagen har vi ägnat åt slapp! Återkommer..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Minns inte vad Christine sa, men men hon har verkligen hela min uppmärksamhet. Tacksam för att bilden med "häxan" inte var dendu valde:)

2011-11-20 @ 19:40:02
Postat av: Christine

Hahahahaha!!! Vad rolig bilden med mig och mamma är!Man kan lätt tro att jag säger något vääääldigt intressant! :)

2011-11-20 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0