Lång dag!


Det blev dötradigt till slut att vara iväg så många timmar. Eller, det var väl inte jättemånga timmar egentligen, men tradigt var det. Och jätteont har jag down in the you-know-what efter att ha gått eller stått under lång tid! Lite bilder som dokumenterar dagen:

Betalade sjukt överpris för en macka som jag misstänker var från gårdagens leftovers och en varm choklad som för en gångs skull var dundergod!



Trafikerad gata mellan Dalaplan och Södervärn



Sixten lille i vagn



Anna i sin bästa "whatever-I-don't care"-pose



Sixten lille, fortfarande i vagnen



Södervärn!



Sixten i vagnen, sista gången!



Ja, alltså. Så här spännande och happening var min och Sixtens dag på vift!

Ny panna dock installerad. Skitigt golv i hallen. Imorgon görs det sista. MEN morgondagen kommer vara 1000 gånger trevligare eftersom jag och Sixten ska till Bjärred och hälsa på min vän Maria och för första gången träffa lilla Amanda, 3 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0