Löv


Det ser inte inbjudande ut. När man tittar ut alltså. Det är grått, ganska mörkt och lite ruggigt. Men ut måste man ju, herre gud! Annars blir det inte bra liksom.

Olof var inte så samarbetsvillig idag. Eller så kände jag mig bara lite för onödigt irriterad för minsta lilla. Olof frågade lite försiktigt, "mamma varför gnäller du på hela tiden?". Haha, den var jag inte beredd på! Men Olof vägrade hålla i handen när vi gick vid gator, och ja, jag kanske gnällde lite på honom. Men den synade han :)

Ganska nära hemmet gick förbi en lövhög som var alldeles för inbjudande för att bara gå förbi!







Pickabooooo!
Alltså, jag skojar inte. Olof gömde sig bakom trädet, stack fram huvudet och skrek, Pickaboooo! Haha, jag trillade nästan omkull i lövhögen av skratt och förvåning!



Älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0