Nya tag imorgon!


Inget bloggande idag, som väl märkts. Har inte funnits tid helt enkelt. Eller ork heller för den delen.

Jag och Sixten hade några mysiga timmar i Bjärred hos min fina vän Maria. Marias syster var också där, och det var jättetrevligt att snacka lite. Vi har ju växt upp tillsammans, känt varandra i över 20 år, bodde nästan grannar under alla skolår och sen hållt vänskapen vid liv. Härligt med riktigt gamla och äkta vänner!

Och så blev det såklart lite bebismys med lilla Amanda. Så himla puttinuttig. Sixten kändes ju som en bamse bredvid henne, och ändå är han bara 7 månader! Tänk då våra 2,5-åringar. Små jättar i jämförelse :)

Sen blev det direkt iväg och hämtade hem en motvillig Olof från dagis. Mellanmål, sen placerade jag Olof i soffan med en Rorri-film och Sixten i gåstolen vänt mot soffan så han inte kom nånstans. Under tiden städade jag undan efter gubbarna som varit här och jobbar i två dagar. Dammsugare och mopp åkte fram i högsta hugg.

Sen har jag bara varit in pain resten av kvällen. Imorgon ska jag och Sixten bara slappa de timmar Olof är på dagis. En snabbis till apoteket nere i byn bara, se om det finns något wondermedel som kan få bukt på mina rinniga ögon, sen direkt hem! Ska göra resten av huset adventsfärdigt också!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0