Snajsigt


Igår var jag på musikal i Malmö! Jag såg, tillsammans med mamma och pappa och Christine, Les Misérables! Det var jättebra, jag kan typ alla låtar (dock på engelska, så det blev på just på engelska jag sjöng på i huvudet). Alla medverkande var skitbra, och det var kanon, helt enkelt. Och innan föreställning bjöd mamma och pappa på Whopper dessutom! Garlic :)

Idag har vi bara slappat och tagit det slow. Plockat lite, lagat mat, läst bok med Sixten, kollat på tv, ätit rostade mackor och smulat ner i smörpaketet (förlååååt älskling!) Maken har rengjort ugn och spis, avkalkat en kran och monterat Sixtens nya bilstol (they grow up so fast).

Om ett par timmar far vi på kalas! Samuel fyller hela 2 år idag och ska firas med buller och med bång. Eller iallafall med paket och tårta!


Kommentarer
Postat av: malin

fungerar stolen bra?

2011-11-14 @ 06:11:59
Postat av: Anna

Malin: Sixten sitter jättebra i den nya stolen, verkar trvias :)

2011-11-14 @ 09:12:02
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0