Toodelooo


Min Olof är för rolig. Han säger så roliga och oväntade saker hela tiden. Och det är klart, varför skulle han inte det liksom? Han lyssnar mycket på cd-skivor med sagor och musik, tittar på filmer och vi läser mycket böcker. Klart att olika uttryck fastnar även hos honom.

I morse när vi skulle gå till dagis, tvärnitade Olof plötsligt och ropade "Mamma, stopp i lagens namn!!!". Haha, det var lite oväntat, men ändå inte.

Och Sixten, som har en hel värld att utforska. Det är underbart!
Jag värdesätter verkligen min föräldraledighet.
Denna tiden kommer aldrig tillbaks igen.

Jag säger mycket till Olof, "Jag älskar dig min Olof". Och så har jag förklarat för honom, att han då ska svara "och jag älskar dig mamma".
Och jo, när jag ber om det så säger han det :)
Och så igår vid middagsbordet slår Olof plötsligt ut armarna mot Marcus och utbrister "jag älskar dig min pappa ååååhhh". Haha :) Det var urgulligt :)

Mina älskade älskade pågar


Kommentarer
Postat av: Kimzan

13 points var gårdagens middag på. :)

Ha en bra dag. kram

2011-11-08 @ 11:35:38
URL: http://mirakelnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0