Vilken Olof?


Oh Lord, give me styrka.. Olof är inte Olof denna morgon. Han har gnällt och skrikit nonstop i en halvtimme nu. INGET duger. Och jag försöker verkligen smöra för min son, gör allt för att vara honom till lags. Men till slut så räcker det liksom. Nu får han gnälla. Och jag tänker inte försöka trösta längre. Han får helt enkelt gnälla klart där ute i soffan. Skickade in honom ett par gånger på lilla toaletten, men han är smart den killen. "Mamma, det kom inget gnäll", säger han och tassar ut efter fem sekunder.

Och Sixten lille vaknade av Olofs små (hrm nåja..) utbrott och blev jätteledsen. Sixten lille, som idag inte har sin vanliga goa klang på rösten. Han låter som en kraxande kråka. Så han har väl också åkt på den bacillusk som härjat. Inte oväntat dock. Olof har ju hostat oss alla i ansiktet både en och två och sextiosju gånger den senaste veckan.

Nåja, även denna dag kommer bli bra.

Jag är ju skitsnygg i håret :)

Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Du får ta några bilder. Vi vill ju se hur fin du är:)

2011-11-15 @ 08:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0