What to do


Känner mig så himla pigg idag. Eller kanske inte pigg, men vaken. Fast rätt trött. Stark är jag också. Fast rätt svag ändå. Har massa energi, fast inte mycket ork. Ögonen rinner nonstop. Störigt, eftersom jag tyckte det kunde vara kul att ta på mig lite mascara i morse. Tji fick jag för att jag ville göra mig lite fin.

Och magen är degig idag med. Konstigt. Jag som är så smal och smärt och väger 50kg. Inga bristningar heller efter barnafödande. Skönt. Och håret är tjockt och glansigt. Inte spretigt alls, inte heller kan jag stoppa en liten kudde med allt hår jag tappar om dagarna. No sir.

Choklad. Jag tänker inte på choklad heller. Japp. Åh Japp... Eller dubbelnougat. Geisha. Dumlekola. Marabou mjölkchoklad. Chokladpudding. Chokladmousse. Dajm. Dajmtårta. Tårta. Cokladgräddtårta.

Nej inte tänker jag på choklad. Hur kan ni tro det?

Jag är Little miss sunshine idag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Man få ha berg o dalbergs dagar och va sugen på choklad o andra sötsaker trots att man inte borde. Du få se till o ha en dag i vecka du får unna dig en sk ätardag, det tänker jag ha trots jag vill bli smal igen.

Du är ju duktig och tränar osv så det är ju kanon bra.

2011-11-01 @ 12:19:10
URL: http://nouva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0