Är vi framme snart?

 
Oktober är en transportsträcka till November, som är en transportsträcka till December. December månad gillar jag. Det händer mycket mysigt då.

Min födelsedag och jul är ju de största händelserna. Och det är ju dömysigt i sig. Men det mysigaste med det mysiga, är all planering och förberedelse. Jag skriver listor, både önskelistor och inköpslistor. Listor på julgodis jag ska göra och listor på tänkbar mat att bjuda på på kalas. Listor på vad som ska ligga i små gotteskålar placerade här och där, listor på julklappar jag ska köpa till nära och kära.

Det blir några listor.

Listorna gör transportsträckan lite roligare. Jag längtar tills jag kan börja göra mina listor. I huvudet har jag redan börjat så smått dock :)

Kommentarer
Postat av: BigMac

Kan du inte göra en lista på vilka listor du ska göra?

2011-10-26 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0