Förmiddagen


spenderade vi ute. Jag klädde på Olof överdragsbyxor, kofta, jacka, mössa och vantar. Själv hade jag tunna jeans, kortärmat och kavaj. Var finns logiken där liksom?? Olof frös inte, så mycket kan jag säga..

Men när vi kom hem sen, fick jag snabbt upp värmen. Då åkte nämligen dammsugaren fram :)

Sixten låg så mysigt nerbäddad i vagnen





Lekplatsen som ligger närmast oss är riktigt sliten. Och ganska tråkig. Men det behövs inte mycket för att Olof ska vara nöjd. Han satt på en stubbe och lagade pastapennor med köttbullar och tomatsås och smaskade i sig. Bjöd sin mamma också.



Sen hälsade vi på ankorna vid dammen



Men efter en stund började de följa efter oss, och då blev det lite för intensivt med ankorna. Tyckte både jag och Olof!



Precis bredvid ankdammen byggs och grävs det för fullt! Det här blir nog en grann lekplats när det är klart!



Det var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0