Godmorgon!


Åh så trött jag är! Men det är det värt. Jag hade så himla roligt igår på personalfesten. Kräftskivan. Det var jättekul att sitta och snacka med arbetskamraterna och vara "jobbeAnna" ett par timmar. Kräftor och räkor är väl okej, men inte nån vidare mat, så magen skriker efter frukost nu!

Det blev en senare kväll än jag trott, var inte hemma förrrän halv ett. Nöjd och trött :)

Det var extremt läskigt att köra hem inatt. Dimman låg som fyra tjocka väggar som omringade bilen. Jag vågade inte köra snabbare än 60km/h, för jag såg inte mer än två meter fram. Nä, det var inte så trevligt. Hade liksom ingen aning om var jag var!

Idag är det baka som står på schemat! Och sen kalas! Hoppas Sixten är piggare idag. Han sover fortfarande iallafall, och har sovit rätt bra hela natten. Mellan oss dock, för han vaknade till när jag kom hem och blev lite ledsen. Myspojke.

Olof gav iallafall sovmorgon till tjugo över sju, och det är jag rätt nöjd med!

GRATTIS JOHAN BRORSAN, 19ÅR IDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0