Låt 3


Idag får ni

Artist: Kent

Låt: Chans

Vissa låtar väcker ju känslor och minnen varje gång man hör dom. Hela det album som Chans är med på, är 4månader i Kalmar för mig. Det är när jag cyklar till skolan på lövtäckta gator, grillchips med tacodipp, nästan avsliten hälsena och flyttkartonger.

Inte den lyckligaste tiden i mitt liv, men det var ändå coolt att flytta så "långt" bort som 18-åring och prova på det livet. Nu passade det inte mig. Men jag hade iallafall B-sidor.




Vill bara förtydliga att mina låttips kommer utan inbördes ordning. Förutom den första, som faktiskt är nummer 1 på många sätt och vis!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sannerligen nummer 1, på många sätt!

2011-10-18 @ 11:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0