Måndagstrött


Inte för att det väl egentligen finns något som heter Måndagstrött. Men nu råkar det vara måndag, och jag råkar vara trött. Punkt.

Hade en go söndag iallafall. Ute på lekplats på förmiddagen. Långpromenad efter lunch. Svingod middag. Och sen efter middagen, körde jag och Olof till Arlöv och fikade hos syrran! Olof och kusin Samuel lekte och hade så himla kul ihop. Det skiljer 8 månader mellan Olof och Samuel, och den skillnaden är rätt så stor när de är små. Men nu börjar de så smått närma sig varandra och har verkligen glädje av varandra. Så det var hög ljudnivå och svettiga barn. Och föräldrar som försökte föra ett samtal över en kopp te och muffins under tiden :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Inget utöver det vanliga. Jag är peppad inför mitt Core-pass i eftermiddag iallafall. Tycker jag har fått en större degmage bara under den senaste veckan. Det är inte fint. Inte alls. Jag är kanske bara lite uppsvälld. (världshistoriens äldsta ursäkt för kvinnor. Idag är det jag som plockar fram den..)

Är december-sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0