Oh my Lord


Denna morgon tillber jag Den Där Uppe av flera anledningar.

Sömnbrist. Piggelina barn (plural) inatt. Från 02.25 ungefär har ett eller två barn varit vakna och leksugna. Det ordnade väl upp sig bort mot fem-snåret. Fast då hade maken redan gett upp och gett sig iväg till jobbet. Stackare. Eller galning. Vet inte riktigt vilket.

Träningsvärk. Rumpa och lår fick sig en rejäl genomkörare på Core-passet igår. Herre gud. Musklerna var spända och jobbade på högvarv i en timme efter att passet var slut. Buns of steel, ni vet.

Hungrig! Efter att ha varit vaken sen halv tre inatt, är jag nu sjukt hungrig. Det riktigt skriker i magen efter frukost. Men varför i hela fridens namn tar jag mig då tid att skriva ner detta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0