Rosiga kinder


Ja, det hade jag tidigare ikväll! Jag var ute och joggade lite :) Jomen jag måste få skryta lite, (det är trots allt min blogg..) för lite mallig kände jag mig allt. Jag gav mig fan på att testa och pusha mina gränser ikväll. Som jag skrivit tidigare, har jag nog gett upp för snabbt innan. Men så idag joggade jag i riktigt långsamt tempo.

Egentligen "ska" man väl köra intervaller i början. Springa gå springa gå osv. Och det SKA jag göra i fortsättningen. Men ikväll ville jag som sagt pusha mig lite. Så när jag väl började springa, slutade jag inte. (eller JO, det gjorde jag ju. Men jag höll ut!). I nästan 8minuter sprang jag i sträck. (nej men snälla, skratta inte åt mig. För MIG var det länge..) Och sen ett par kortisar också. I övrigt gick jag i raskt tempo.

Men jag pushade nog för hårt trots allt. För nu har jag en molande värk i, ja.. underlivet, rent ut sagt. Foglossningen sen graviditeten har satt sina spår! Så jag ska ta det lugnare nästa gång.

Men som sagt. Lite mallig kände jag mig när jag sprang förbi alla hundrastande människor :)

Kvällens runda:
31 minuter
3,7km

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Anna!

2011-10-20 @ 22:06:14
Postat av: Anna

Hej mamma!

2011-10-20 @ 22:22:01
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Farmor Agneta

Du är så duktig. Har sån energi. Tack för trevliga dagar. Kul att umgås med er. Snacka lite "skit" :) Kramiz på er

2011-10-21 @ 06:47:39
Postat av: Mamma

...a...

2011-10-21 @ 07:24:26
Postat av: Johan

hahahha

2011-10-21 @ 08:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0