Solig morgon


Det verkar vara en härlig höstdag ute idag. Himlen är klarblå och solen kämpar sig upp. Hoppas det håller i sig. Enligt sydsvenskans mycket pålitliga och välformulerade vädersnubbe, skulle det vara lite moln och regn idag. Hoppas han ska ha fel!

Idag ska Olof på dagis. Och i eftermiddag kommer mamma hit och babysitt mina små älsklingar. Jag och min stora älskling ska nämligen på föräldramöte på dagis.

Innan dess ska det hinnas städas lite, handla på Citygross, vika tvätt och förbereda middag. Och såklart, gosa med Sixten! Sixten, som jag för övrigt ska gå och väcka nu!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag längtar...

2011-10-11 @ 09:22:53
Postat av: Mormor

Jag längtar...

2011-10-11 @ 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0