Succé!


Hemliga säcken var en succé på dagis :) Och det kan vi nog tacka en viss lite kompis på dagis för!

Olof hade med sig stora Rorri. Bilar är ju Olofs liv. Han går alltid runt med famnen full med bilar. Små bilar. Men jag tyckte att det nog var lite för små för Hemliga säcken. Men så har jag ju faktiskt Rorri racerbil som stor också. Så det tog han med. Jag frågade inte ens Olof vad han ville ta med sig. Tänkte att det nog var bäst att jag helt enkelt förklarade för honom att "imorgon ska stora Rorri följa med till dagis". Punkt :)

När vi kom till dagis i morse, visade det sig att en av Olofs kompisar också hade med sig stora Rorri. Fast han hade STORA Rorri. Dvs en Rorri racerbil som var ännu större än den Olof hade. Och som hade en kepsknapp. Och hade massa roliga ljud för sig. Och när jag senare hämtade Olof, fick jag berättat för mig att Olof och kompisen helt enkelt hade lekt med varandras Rorris :)

När jag hämtade Olof, låg Olofs medelstora Rorri på hans hylla. Medan Olof fortfarande lekte med kompisens Stora Rorri.

Succé :)

Nu är frågam vad man ska ta med till n'sta hemliga säck.. Stora Jerka kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0