Veckomatsedel


Veckans middagar ser ut som följer:

Måndag: Fläskpannkaka (så himla bra att göra tidigare på dagen, eftersom jag tränar ett Friskis-pass på måndagar och i princip går hemifrån direkt när Marcus kommer hem från jobb!)

Tisdag: Kycklinggryta med kardemumma. (recept från Arla kokboken. Ska bli spännande!)

Onsdag: Köttbullar alt. kålpudding, kokt potatis, brunsås, rårivna morötter! (jag äter kålpudding, resten av familjen köttbullar..)

Torsdag: Ugnsstekt falukorv, potatismos (blir det bra, Christine??)

Fredag: Fläskytterfilé, klyftisar alt. rödbetor&morötter, sallad, kall sås (längtar redan..)

Lördag: Inte bestämt än! (Mamma, pappa, ni kommer väl hit?!?! Önskemål?)

Söndag: Fisksoppa (ditt goda recept, svärmor Agneta!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart vi kommer! Laga vad du vill allt är gott:)

2011-10-23 @ 20:22:44
Postat av: Anonym

Ehm... Jag gillar inte korv..?! Föredrar kålpudding :D

2011-10-23 @ 22:15:04
Postat av: Farmor Agneta

Kul att ni gillade min soppa:)

2011-10-24 @ 07:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0