Dag 02 - Favoritpryl


Men Gud vad svårt!! Inte har man väl EN favoritpryl. Det är som att välja EN favoritlåt eller EN favoritfilm. Jag kan iallafall inte. Därför kommer här en hel drös med favoritprylar :)

Dvd-spelaren. I love it. På kvällarna eller en stund mitt på dagen när pågarna sover middag, sätter jag mig i soffan och kollar på nåt avsnitt av nån härlig serie, eller en snutt av någon härlig film. Greys anatomy, Glee, Ugly Betty, Sex and the city.. det är dom boxarna jag har. Tycker det är gött :)



Min mobil! Ingen klara väl sig utan en mobiltelefon idag??



Min spis och ugn :) En stor pryl, men likväl en pryl!



Tvättmaskin. Ja, jag en äkta husmor som älskar att tvätta!



Och såklart digitalkameran. En ovärderlig pryl som går varm här hemma varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0