Frågestund


Såg detta lilla formulär på en av bloggarna jag läser, tyckte det var lite trevligt. Så här kommer mina svar!

Hur gammal är du om fem år?
33

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Marcus, Sixten och Olof

Hur lång är du?

184cm

Vem ringde du senast
Syrran Christine

Vem ringde dig senast?

Syrran Christine

Hur löd det senaste sms:et du fick
?
Klart. Jag tar en bulle.

Hur stor är din säng?
160
 
Har du stationär eller bärbar dator? 
Stationär

Hur många kuddar har du i sängen? 
Det finns tre kuddar i vår säng. Två är mina!

Hur många landskap har du bott i?
två, Skåne och Småland

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor!

Tycker du om kinamat?
Ja, det är mumsigt.

Tycker du om kaffe?
Nope

Sover du på någon särskild sida?

Helst på rygg! (Fast det får jag inte..)

Kan du spela poker?
Nej

Tycker du om att mysa/kela?

Ja det är mysigt att mysa.

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Hmm nej. Inte känner. Men jag känner till. Har för mig att Brad Pitt också fyller den 18e dec!

Vill du ha barn?
Har de två finaste pojkarna som finns. Sen är väl inte en sladdis om fyra-fem år HELT omöjligt. (Marcus??)

Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet

Vad spenderar du helst pengar på?

Pojkarna :)

Äger du dyrbara smycken?

Ja, dyrbara för mig.

Sover du med gosedjur?
Ja Björn.

Vad har du för ringsignal?
Sony Ericsson, klassiker

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nej

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Några böcker i bokhyllan

Flirtar du mycket?
Nej

Kan du byta olja på bilen?
Hmm jag kan kolla oljan iallafall

Vilken var den senaste boken du läste?
Läser typ bara tidningar! Men i somras läste jag Lilla stjärna

Läser du dagstidningen?
Sydsvenskan varje morgon!

Prenumererar du på någon veckotidning?

Mama och Vi föräldrar kommer väl var 4e vecka tror jag.

Dansar du i bilen?
Hmm jag skakar kanske loss lite när Mando Diao Gloria kommer.

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hyllplats på Ikea

När var du i kyrkan senast?

12maj, Sixtens dop!

Kommentarer
Postat av: Christine

...Björn?

2011-09-25 @ 08:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0