Gnugg


Tidig morgon. 9 plusgrader ute. Ska bli 20. Snacka om att det lär stiga med två grader i minuten när väl solen letat sig fram.

Igårkväll fick jag lite feber! Det var creepy. Jag gick från fullt frisk till att känna mig kass på tjugo minuter. Låg under en filt i soffan och kisade mot tv:n. Hade ingen vidare temp, 37,7. men har ingen aning om vad min "normala" ligger på. Sånt borde man ju veta. Samma med barnen. Ska nog kolla upp det snart!

Idag har jag vaknat med huvudvärk och 37,9grader i temp. Blir en lugn dag idag. Men vi måste till bvc klockan nio. Sixten ska vaccineras, och jag "missade" (hrm fet-glömde!) ju tiden förra veckan. Sen får vi se vad vi hittar på. Olof brukar vara lätt att underhålla. Tar nog fram lera, det kan han sysselsätta sig rätt bra med själv.

Det var allt for now. Ha den finfin dag! Och kom ihåg, 20grader ska det bli. Så skippa dunjackan trots morgonkylan!

Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Krya på dig nu. Kram

2011-09-26 @ 07:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0