Good morning sunshine


Ah så nice med sol ute! Visst, temperaturen visar 13grader, men vaddå? Det är ju faktiskt höst nu. Och det är så många som blir deppiga av hösten. Det blir så mörkt och kallt osv.. Men man måste leta fram de positiva grejerna med hösten. Det här fokuserar jag på:

Olof i sin fina blåa höstjacka.

Sixten är dundersöt i mössa.

Tända smålampor i fönster på kvällarna.

Vira en härlig schal runt halsen och sticka ner hakan i den.

Hösten är egentligen bara en transportsträcka till den härliga månaden December!

"Nu faller mörkret över stan och vi går runt och sparkar löv"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hösten kan vara härlig och med detta väder idag kan jag inte klaga!

2011-09-09 @ 10:33:01
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

2.5 år för en Pojke är tidigt. Jamie blev blöjfri när han var 2 år och 3 månade tror jag, men dem på BVC sa att det var jättetidigt för pojkar. Dem brukar vara svårare. Jag vet mina mammakompisars söner blev blöjfria vid 3 års ålder. Så känn ingen stress men han verkar ju intresserad så då kommer det nog när som helst. men det är det jobbigaste jag har gjort...alltså att få Jamie blöjfri..mycket torka kiss hahahah

2011-09-09 @ 12:23:30
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Therése

... och sen är det januari!!

2011-09-09 @ 12:47:00
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0