I löv bunkra


Vissa grejer köper jag helt enkelt inte till fullpris. Så är det bara. Köttfärs till exempel. Fisk och kyckling är det samma med där. För jag VET att det kommer komma billiga erbjudande. Jag jobbar i butik, det är samma annonser som återkommer. Gång på gång på gång. När jag själv läste vårt egna annonsblad vecka efter vecka, tänkte jag "Jaha nu var det dags för billig sill igen" osv.. Men SOM folk handlar när det är billigt.

Och SOM JAG handlar när det är billigt.

 



Jag känner mig lurad om jag måste betala fullpris för vissa grejer. Men HAHA! Det är oftast JAG som vinner trots allt! Hrm.

Kommentarer
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

hahahahah åååh vad kul! jag är precis likadan!!! jag vägrar köpa det du också vägrar till fullpris men också falukorv som jag vet kommer kosta mellan 15-18 kr istället för nästan 30 :- Schampo skulle jag aldrig få för mig att ens köpa i vanlig affär, nä då är det ÖB som gäller haha. skönt att det inte bara är jag.

kram

2011-09-22 @ 16:40:02
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0