I väntan på moster


Jag och Olof har precis ätit fläskpannkaka. Olof åt lika mycket som jag gjorde. Han är tokig i allt som innehåller ordet "pannkaka". En portion till Christine ligger i kylen och väntar.

Olof vankar här av och an och väntar på moster Christine. Springer till sitt fönster titt som tätt för att inte missa när hon kommer. Med midsommarkrans på huvudet tillochmed.









Marcus befinner sig i Amsterdam. Jag gissar att han går omkring i trätofflor och plockar tulpaner på en äng bredvid en mölla.

Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Saknar er. Får bestämma någon dag jag kan komma. Jätte stor kram från Farmor

2011-09-15 @ 17:57:32
Postat av: Mamma

Jag citterar: När det våras skickar jag till dig tulpaner från Amsterdam...



Min följdfråga blir: Vilken årstid är det nu?

2011-09-15 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0