Jag och pågarna


Marcus ska resa bort, långweekend i Amsterdam med jobbet. Så det blir jag och pågarna här hemma ett par dagar nu! Fast vi ska ha nattagäster :)

Imorgon kväll kommer Christine hit och sover över. Hon ska också hålla Sixten sällskap på fredag när jag och Olof ska till bvc på 2,5års-kontroll. Sen tar mormor över och sover här fredag-söndag. Det ska bli riktigt mysigt!

Har pillat med lite hushållsarbete under förmiddagen idag. Lite tvätt, dammsugat, dammatm, förberett köttbullar till mig och Olof. Sixten har suttit i gåstolen och lekt. Ännu en gång värt att nämnas, succé! Får se om jag är lika förtjust i den sen när han faktiskt kan förflytta sig med den, haha!

Solen har tittat fram där ute nu och gjort att temperaturen stigit från 14 till 18grader! Ska bli skönt att ta sig en långpromenad nu innan Olof ska hämtas hem från dagis.

Har laddat mobilen med massa Sommarpratare från lite olika år. Jag är en sån kändisgalen person. Jag scrollade genom listan med alla sommarpratare. Och säkert har jag missat massa intressanta sommarprat, bara för att jag bara valde att ladda hem kändisars sommarprat, haha :) Har än så länge lyssnat på Helena Bergström, Claudia Galli, Josefine Bournebush, Henke Larsson (trist!!) Patrik Sjöberg, Tommy Körberg och Ola Salo. Ska nu börja på Alex Schulman. Kan rekomendera alla mammalediga promenixare där ute att lyssna på sommarpratare i mobilen under promenaden!

Kommentarer
Postat av: Mormor/mamma

Jag längtar!

2011-09-14 @ 22:11:55
Postat av: Åsa

Åh, Henke Larssons sommarprogram var ju bra! Jag satt med tårar i ögonen! :)

2011-09-15 @ 13:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0