Jodå


det blev lite shopping! Tog mig verkligen tid och kollade på alla kläder. Hittade inte jättemycket dock. Kappahl blev jag så besviken på! Inget vidare snyggt, och sen hade jag ingen aning om att kläderna är lite dyra där inne! Minsann. Märks att man mest hänger på barnavdelningen i vanliga fall, haha :)

Men blev ett par smala jeans och en marinblå tunika/blus på Lindex. Hade hoppats på att hitta något lite mer festligt och med mer färg, men den fick duga. Köpte ett set med sju hårda, klirrande armband på Ur & Penn också. Man får ju blinga till det lite.

(ja ni hör ju.. "blinga till det lite". Jag har inte så mycket koll..)

Blev även tre par mjukisbyxor till Olof. Kan ju inte komma hem utan ha köpt nåt alls till någon av pojkarna! Tror faktiskt att Olofs garderob inför höst/vinter är klar nu!

Tack för sällskapet Therése!

Kommentarer
Postat av: elin

Vill se bilder med anna plus kläder =) haha de nya kläderna alltså. Jag brukar få lite dåligt samvete när jag bara handlar kläder t mig själv, så då bara måste ju Hugo också få något. Trots att du "bara går hemma" så är det ju viktigt att känna sig fin, för sin egen skull tycker jag. För det finns ju helger även för dig Anna :) En ny blus då och då kan göra stor skillnad för humöret men behöver inte påverka plånboken så mycket :) Egentligen ska man kunna motivera shopping med "för att jag vill". Fast det brukar inte räcka som anledning för mig, jag känner alltid att jag måste förklara mig :p dumt egentligen!

2011-09-27 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0