Malmöhäng


Imorgon drar jag och Sixten till Malmö när storpågen är på dagis. Har några ärenden i form av födelsedagspresenter att utföra. Plus kolla runt lite till på lite kläder.

PLUS känna och klämma på lite mobiltelefoner. Är väldigt sugen på Samsung galaxy S2, VIT. Den är så himla snygg :) Ligger på runt 4000kr. Och så ska jag kika på några olika HTC-modeller också. De är lite billigare, ligger mellan 3200-3700kr, de jag kikat på. Åh spännande!

Undrar vad de säger på Telenor-butiken när jag kommer och vänligt tackar nej till deras erbjudande om hjälp. "Nej tack, jag bara tittar. När jag sen bestämt mig om vilken jag vill ha, ska jag köpa den elsewhere! HAHA!!"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Annars kan du handla av mina pojkar på Hansa och hälsa att jag ääälskaaar min HTC:)

2011-09-28 @ 22:40:05
Postat av: Johan

Iphone!?

2011-09-28 @ 22:46:20
Postat av: malin

jag väntar på min vita samsung

2011-09-29 @ 05:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0