Matlagning


Jag har precis tagit ut Kålpuddingen ur ugnen. Åh, det luktar härligt här hemma nu! Ja, kål liksom.. Längtar tills vi ska äta middag om cirka två timmar. Har stekt några köttbullar också till Marcus lunchlåda till imorgon. Fast tänk hans min om han hade tagit av locket på matlådan imorgon, står där i lunchrummet på kontoret, redo att hugga in på dagens härliga lunch som frugan gjort till honom.. och så ligger där KÅLPUDDING. Hade varit nåt det.. Men nej, han får alltså köttbulls!



Nu ska jag fila på veckans matsedel. Lägger ut den lite senare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Även här vankas det kålpudding:)

2011-09-18 @ 16:20:29
Postat av: Farmor Agneta

Gud var gott, blir sugen jag med. Blir att göra kålpudding snart:)

2011-09-18 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0