Merry christm.. hrm


Syrran ringde mig idag för att kolla vilka figurer och gubbar Olof egentligen hade och vilka han saknade. Och vad Sixten kunde tänkas önska sig i julklapp. ÄR HON INTE KLOK? tänker ni väl nu. Men inte jag. JA julafton är om tre månader. Men jag och syrran har redan pratat julklappar vid annat tillfälle också. Det är väl inget konstigt.

Förra året kokte både Therése och jag första omgången risgrynsgröt i oktober. Nånstans där åkte väl Peter Jöbacks julskiva fram också. Det är de mörka kvällarna som gör det. Sen kvittar det väl att det bara är september. Vi kan väl lyssna på Oh helga natt för det?


Kommentarer
Postat av: Mamma

NEJ!

2011-09-25 @ 21:44:11
Postat av: Therése

Det märks så tydligt att vi är släkt ibland =)

2011-09-25 @ 21:56:05
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0