Pappa och brorsan


Mannen min och fadern i huset ska på fotbolls- och tacoskväll hos sina homies efter jobb idag. Jag och pågarna, ensamma hemma från arla till afton alltså. Än så länge har det varit myspys. En promenad i soliga Staffanstorp i förmiddags, lek med lera, lunch och nu vilostund. Så skönt att Sixtens långa sovpass tajmas med att Olof sover middag :)

I eftermiddag kommer pappa och brorsan hit och äter middag! Mamma och lady of deras house är bortrest på kurs. Då kliver jag gärna in och ser till att de får lite mat i sig, haha!

Jag och pappa ska äta raggmunk med stekt fläsk. Johan ska få vårrullar med ris. Och Olof ska få raggmunk med stekt korv :) Ja vad gör man inte för alla sina favoritpojkar liksom. Sixten då? Ja han får titta på så snällt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0