Randigt är fint!


Har plockat fram Olofs strl74-kläder till Sixten. Behövs lite långärmat på honom nu! Och dom är så himla fina, de randiga bodysarna från Kappahl! Lika fina på Sixten som de var på Olof :)

Nu är förresten Sixten inte bara kött- och fågelätare, utan även fisk! Och han loooves it! Äter nu riktig mat till lunch och gröt till kvällsmat. Amning morgon, kväll och mitt på dagen. Strax dags dock att ta bort amningen mitt på dagen tror jag. Då ska han få t ex mosad banan, frkutpuré och så småningom macka.

Alltid lika glad och nöjd. Älskar sin gåstol. Kan stå i den länge länge och titta och pilla på grejerna. Perfekt om man, som jag nyss gjorde, ska skala potatis eller nåt i köket :)










Kommentarer
Postat av: Mamma

En väl investerad 100-lapp:)

2011-09-13 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0