Slurp


Sitter och spanar in mobiltelefoner. I want! Det är mycket pengar att lägga på en pryl, det är det. Och det är ju just det, en "onödig pryl". För jag har en fullt fungerande mobiltelefon redan. Så ingenstans kan jag motivera "behovet" av en ny mobil. Förutom att jag vill ha.

Och som Marcus sa: "Det är väl det som är det goa med att vara vuxen. Man behöver inte motivera. Har man råd, så går det väl alldeles utmärkt." Det är ju mina pengar. Som jag jobbat och sparat ihop.

Dregel dreggel..


Kommentarer
Postat av: Christine

Viljan att ha är väl behov nog, sis ;)

2011-09-28 @ 13:42:51
Postat av: Mormor

Klok man du har! Köp!

2011-09-28 @ 13:54:25
Postat av: malin

Jag unnar mig en alldeles för dyr telefon men jag VILL ha den

2011-09-28 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0