Swimswim


Jo, som ni kanske förstod innan så var jag och motionssimmade tidigare idag. Jag simmade och simmade och simmade. Räknade längderna och kollade på klockan. Det var heavy, kroppen kändes som bly, men jag simmade längd efter längd.

Ungefär 45minuters effektiv simtid, jag kom upp i imponerande 900meter. Alltså, det är ju inte ens en kilometer!! Hur mycket "brukar" man simma på 45minuter??

Ajja, jag är glad att jag kom iväg. Och jag kommer fortsätta! Känns bra att jag "tränar". Jag är en person som tränar nu. Kan man säga det efter en simning och två Core-pass? Ska iallafall iväg igen "som vanligt" imorgon och köra mitt Core-pass.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja!

2011-09-11 @ 20:25:44
Postat av: Farmor Agneta

Du är verkligen duktig. Vilken energi du ha. Får gärna dela med dig :)

2011-09-12 @ 06:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0