Tack pappa!


Det är väldigt mycket roligare (och beroendeframkallande...!!) att ta foto på pågarna, och massa annat med för den delen, nu när jag har en riktig kamera! Och jag är så mycket amatör man kan bli, men jag tycker iallafall att bilderna jättefina :)

Så nu varnar jag alla mina hundratals (erhm handfulla) läsare..  om ni inte vill kolla på en massa ganska ointressanta bilder på bland annat en te-påse, sluta läs nu. Annars får ni gärna scrolla vidare ner på sidan. För givetvis kommer där ju även bilder på de finaste pojkarna i stan!

Torka näsan!



Ja, jag står här så tålmodigt och väntar på mig tur.



Det närmaste ett husdjur Olof kommer få ha. En nyckelpiga med snöre :) (för övrigt en klenod från när Johan brorsan var liten)



Nästan lite sorgsen uppsyn!







Dumma nyckelpigan som bestämde sig för att landa precis på Olofs fot!




Kommentarer
Postat av: Therése

Kan du inte komma förbi och ta några såna bra bilder på Samuel med?

2011-09-19 @ 14:42:16
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0