Vilken härlig dag


På många sätt och vis. Dunderhärlig söndag. Vi får vara tillsammans hela familjen. Pojkarna är på solskenshumör. Det är soligt och varmt ute. Det är så härligt ljust inomhus av solstrålarna. Gött att leva.

Det doftar nybakat bröd i hela huset. Snart ska jag och Marcus (eller BJÖRN Olof Marcus som han heter i sin helhet..) hugga in på vars några brödskivor av Dinkelbrödet jag bakat. Vi ska sitta med varsin tidning (eller Marcus med Wordfeud..) och smaska varmt bröd med ost och smör som smälter. Dricka en kopp te. Olof har lagt sig för sin middagsvila. Sixten ska snart göra detsamma.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Här har det oxå bakats bröd idag! Har dock bara tittat på det vackra vädret genom fönstret:(

2011-09-25 @ 15:45:06
Postat av: Farmor Agneta

Här har det varit fullt ös:) Tuva o Calle har sovit här i natt. Malin o Henke har målat. Kram på er

2011-09-25 @ 19:26:52
Postat av: elin

Anna, jag har nog blivit lite smått beroende av er blogg :p jag går in flera gånger per dag för att kolla om ni har skrivit något nytt. Tycker att det är så kul att du bloggar så mycket och att man får ta del av er vardag. Ni känns närmre då på något vis. Ibland är tekniken allt bra! Testade ett av dina recept igår, mums!



kram från elin

2011-09-25 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0