Lördag!


Härlig dag idag! Regnigt i förmiddags, men det gjorde inget :) Lek och mys inomhus, helt enkelt! När Sixten sov middag, körde jag och Olof till Arlöv lite spontant, och fikade frallos hos syrran. Olof och Samuel kivades inte alls! När eftermiddagen närmade sig, sken solen och det blev snabbt otroligt härligt ute! Så efter mellanmål, tog jag och Marcus på oss promenadskorna, satte pågarna i vagnar, och traskade ut. Hamburgare till middag, mumsigt smaskigt. Ensamtid med Olof, då han och jag hoppade i stövlarna och rotade runt i trädgården en timme efter maten. Nu sover båda pojkarna, jag knappar ihop denna lilla osammanhängande och babblande text, så jag och mannen kan fläka ut oss i soffan och kolla på film!

Happy saturday!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nä du, Anna, nu har det varit lördag länge nog! Uppdatering önskas å det snaraste!

2012-04-30 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0