Påsken


Igår samlades vi allihopa, (nästan..) hemma hos syrran för härlig påskmatsätande. Nästan alla ja.. Sixten och Marcus stannade hemma, eftersom Sixten blev väldigt dålig väldigt hastigt. Han har ju varit småhängig och febrig hela veckan, av tänderna. Men igår var han mycket piggare när han vaknade. Men så, hux flux strax efter jag kommit hem från jobb, fick han hög feber och blev jättedarrig och skakig i hela kroppen. Min lille plutt!

Så Sixten och Marcus stannade alltså hemma, medan jag och Olof körde till Arlöv.

Massa god mat med sill och ägg såklart. Påskägg från mormor och morfar med bilar, tåg och sandleksaker i. Såna påskägg gillas!

Olof har sovit två nätter hos mormor denna veckan, och blivit riktigt bortskämd med uppmärksamhet och mys. Viktigt för honom. Och så har ju Marcus i sin tur kunnat ge Sixten lille 100% uppmärksamhet här hemma. Och jag har jobbat..

Lite pics från veckan som gått:

















I eftermiddag vankas det grillat hos mamma och pappa. Fram tills dess ska vi bara mysa hela familjen och njuta av en hel dag ihopa!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbart att höra att Sixten mår bättre idag! Välkomna senare!

2012-04-08 @ 10:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0