Riddarborgen


Marcus och Olof har de senaste två kvällarna byggt på Marcus gamla riddarborg-lego. Ikväll blev det färdigt!



Olof är i full fart med att berätta för mormor om fängelsehålan som finns i den coola riddarborgen.

Dessutom är Olof extremt mallig över sin TATUERING! Haha, han var så stolt när han sprang mot mig när jag kom hem, för att visa upp sin tatuering han fått på dagis idag. Texten lyder "Håll Sverige rent", och alla barn fick en sådan eftersom det var skräp-plockar-dag idag!





Slänger in en, konstigt mörk, bild på mina gåvor jag fick från en säljare. Skafferiet börjar bli fullt :)



Kommentarer
Postat av: Therése

Samuels dagis ska ut och städa idag, undrar om han kommer hem med samma tatuering =)

2012-04-26 @ 04:08:37
URL: http://familjenengman.blogg.se/
Postat av: Farmor Agneta

Vem har mest roligt Olof eller Marcus:)

2012-04-26 @ 12:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0